MesterNET

E-ügyfélszolgálat

Nagy ügyfélkörrel rendelkező vállalkozások esetén a telefonos és az e-mailes ügyfélszolgálat mellett a kor igényeinek megfelelően kezdenek növekedni a chat-alapú ügyfélszolgálatok.

Ezek úgy működnek, hogy az ügyfelek egy online felületen, írásban, interaktívan kérhetnek felvilágosítást, segítséget. A telefonos ügyfélszolgálathoz hasonlóan egy ügyintéző egyszerre csak egy ügyféllel foglalkozik, akik várakoznak a szabad munkatársakra. A felek írásban kommunikálnak egymással, melynek segítségével egyből megoldást találhatnak a problémára úgy, hogy az ügyfélnek mindez teljesen ingyenes, mivel nincs hívásdíj.

Legyen Önnek is a 21. századnak megfelelő ügyfélszolgálata!

Kérjen ajánlatot most!

« vissza

Szolgáltatások

Szolgáltatások

Tudjon meg többet!

Válasszon szolgáltatásaink közül, és ismerje meg a részleteket! Legyen Ön is a MesterNET ügyfele!

Rólunk írták

Nagyon meg vagyok a MesterNET-tel elégedve. Gyorsan és precízen dolgoztak, pontosan azt kaptam, amit vártam, ráadásul barátságos áron!

Gyorsan volt szükségem egy egyszerű, letisztult bemutatkozó oldalra, amit vállaltak, azt profin kivitelezték!

Bau-Szinkron Kft.

Referenciák

Pickfunok

Ha részletesebben szeretne tájékozódni a referenciáinkról, azt ide kattintva teheti meg!